Důležité dokumenty a informace

Poštovní adresa pro dopisy a pohledy

(jméno, přezdívka)
LT PS Slunovrat
Pustá Rybná
pošta Polička
572 01

Srazy a Návraty

Sraz pro termín A + B

29.7. v 7:00 ráno parkoviště u Tesca u Hlavního nádraží – dům Junior
https://goo.gl/maps/CtyJDawziiJskiSA7
https://goo.gl/maps/EXA6uCii2KqS85s1A

Střídání – Návrat termínu B + Sraz termínu C

7.8. u hostince Hlučál v Pusté Rybné
vyzvedávání dětí z termínu B bude možné mezi 11:00-12:00
děti na termín C dovezte mezi 12:00-13:00
https://goo.gl/maps/mCYQ1eXZxDME4wsZ8
https://goo.gl/maps/gshvkTFiNijaxwrx9

Návrat termínů A + C

19.8. 17:45 parkoviště u Tesca u Hlavního nádraží – dům Junior. Podle jízdního řádu náhradní dopravy bychom měli do Brna přijet v 17:30 autobusem, ovšem vzhledem k problémům s NAD je možné, že budeme mít zpoždění.
ps://goo.gl/maps/CtyJDawziiJskiSA7
https://goo.gl/maps/EXA6uCii2KqS85s1A

Seznam věcí

Táborové kostýmy

Letošní téma je zasazeno do fantastického světa – na základ kostýmu tak ve zkratce postačí jednobarevná lehká košile s ustřihnutým límečkem a nějaké prodyšné jednobarevné či orientálně vzorované kalhoty.

O dalších možných doplňcích a podrobnějších informacích ke kostýmovému základu se dočtete v přiloženém dokumentu.

Jaké všechny dokumenty je potřeba odevzdat (vytištěné a podepsané) na srazu?

  1. Přihláška – vygenerovaná skrz webový formulář odeslaná na mail. Je potřeba ji vytisknout, podepsat
  2. Posudek o zdravotní způsobilosti dítěte k účasti na zotavovací akci a škole v přírodě – podepsaná doktorem
  1. List účastníka = bezinfekčnost – musí být podepsána v den nástupu účastníka na tábor.
  1. Kartička zdravotní pojišťovny – stačí oboustranná a čitelná kopie. Může být i černobílá.