Důležité dokumenty a informace

Poštovní adresa pro dopisy a pohledy

(jméno, přezdívka)
LT PS Slunovrat
Pustá Rybná
pošta Polička
572 01

Srazy a Návraty

Sraz pro termín A + B

12.7.2024, 7:30 – u Tesca Brno hlavní nádraží, vjezd z ulice Dornych
odkaz na mapu zde

Střídání – Návrat termínu B + Sraz termínu C

21.7.2024 u hostince Hlučál v Pusté Rybné
vyzvedávání dětí z termínu B bude možné mezi 11:00-11:30
děti na termín C dovezte mezi 12:30-13:00
odkaz na mapu zde

Návrat termínů A + C

2.8.2024, 17:05, stejné místo jako sraz pro termíny A + B tedy u Tesca Brno hlavní nádraží, vjezd z ulice Dornych
odkaz na mapu zde

Seznam Věcí

Táborový zpěvník

Na letošní tábor si, prosím, vytiskněte zpěvník (pokud chcete) sami. Se stále zvyšujícím se počtem účastníků již nemáme kapacity na to zpěvníky tisknout pro každého.
Doporučujeme vytisknout jako brožuru na papír A4 s přeložením do výsledného rozměru A5 (Zpevnik-2024), nebo můžete využít předpřipravený formát brožury – stačí dát tisknout oboustranně na šířku s překlápěním na kratší straně na papír A4 (Zpevnik-2024-brozura)

Táborové kostýmy

Jako letošní táborový kostým prosím považujte styl oděvu inspirovaný z obrázku v souboru níže.

Jaké všechny dokumenty je potřeba odevzdat (vytištěné a podepsané) na srazu?

  1. Přihláška – vygenerovaná skrz webový formulář odeslaná na mail. Je potřeba ji vytisknout, podepsat
  2. Posudek o zdravotní způsobilosti dítěte k účasti na zotavovací akci a škole v přírodě – podepsaný doktorem
  1. List účastníka = bezinfekčnost – musí být podepsána v den nástupu účastníka na tábor.
  1. Kartička zdravotní pojišťovny – stačí oboustranná a čitelná kopie. Může být i černobílá.

Hlavní vedoucí letního tábora

Alžběta Košťálová
email: betka.kostalova@seznam.cz
telefon: +420 723 598 789

Zástupce hlavního vedoucího

Tomáš Odcházel
email: t.odchazel@gmail.com
telefon: +420 725 304 518